Pozycjonowanie cateringu dietetycznego
19 marca 2024r.

Pozycjonowanie cateringu dietetycznego

W obecnych czasach prowadzenie biznesu, niezależnie od branży, czy jest to projektowanie kuchni, sprzedaż mierników lakieru czy prowadzenie cateringu dietetycznego, warto zadbać nie tylko o posiadanie strony internetowej ale również o jej właściwym pozycjonowanie, no bo po co komu strona internetowa na którą nikt nie wejdzie, ponieważ jest na odległych miejscach w wynikach wyszukiwania?

Dlaczego pozycjonowanie jest ważne?

Szacuje się, że około 96% użytkowników, wpisujących frazę „Catering dietetyczny + miasto” nie przechodzi na drugą stronę wyszukań w Google, dodatkowo z 96% ponad 67% nie patrzy na wyszukania, które są na 5 pozycji lub niższej. W branży cateringów dietetycznych konkurencja jest ogromna, często bywa, że nad pozycjonowaniem czuwa sztab ludzi codziennie i mają problem z przedostaniem się na czołowe pozycje, a bywa i tak, że nad pozycjonowaniem cateringu pracuje jedna osoba i zajmuje główne pozycje. Obecnie nie trzeba dużej ilości osób pracujących codziennie nad SEO twojego cateringu, lecz ważniejsze jest znalezienie „złotego sposobu”, które pozwoli nam dogonić konkurencję, a następnie ją wyprzedzić.

Jak pozycjonować stronę internetową cateringu dietetycznego?

Jako, że nie zajmujemy się dostarczeniem diety pudełkowej do domu, tylko dostarczamy klientów do cateringu dietetycznego poprzez dobrą reklamę i dbanie o nawet najmniejszy szczegół w pozycjonowaniu, mamy sporą wiedzę oraz doświadczenie w tym temacie.
Zadbanie o odpowiednią szatę graficzną, słowa kluczowe i treść na stronie, tytuł oraz meta description strony, to tylko część, która składa się na dobre pozycjonowanie.

Zadbaj o linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne!

Właściwy linkbuilding na każdej stronie to podstawa w każdej branży, a szczególnie jeśli chodzi o cateringi dietetyczne.


Linkowanie wewnętrzne, czyli to, które jest na twojej stronie internetowej pomaga zarówno osobom poruszającym się po twojej serwisie ułatwiając im przemieszczanie się pomiędzy podstronami, które się na niej znajdują, no bo kto by chciał wpisywać w przeglądarkę link, żeby wejść na inną podstronę?
Wewnętrzny linkbulding pomaga w pozycjonowaniu, dzięki odpowiednim zapewnieniu, że każda podstrona posiada linka do niej, robot może bez problemu wejść na każdą z nich i ją zaindeksować.

Linkowanie zewnętrzne – Czyli linki, które wpływają na pozycję, którą zajmujesz w wyszukiwarce. Najpierw podzielmy je na dwie główne możliwości linku:
Link z atrybutem „nofollow” – Link, który nie oddaje nam mocy oraz robot za nim nie podąża.
Link z atrybutem „dofollow” – Najbardziej pożądany atrybut linku, który daje niesamowite korzyści. Oddaje moc oraz robot podąża za tym linkiem.

Każda strona ma swoją moc, na która wpływa dobre pozycjonowanie wraz z linkbuildingiem, systematyczność aktualizowania twojej strony oraz czas jak długo twoja strona znajduje się w wyszukiwarce. Weźmy za przykład stronę na której aktualnie się znajdujesz, czyli cateringi-dietetyczne.pl – moc tego portalu jest na bardzo dobrym poziomie, ponieważ gdyby nie była to byś po prostu na nią nie trafił 🙂 Jeśli zdecydujesz się na dodanie twojego cateringu z opcją „link dofollow” otrzymasz spory zastrzyk mocy, którą Ci przekażemy a ona wpłynie na większą pozycje w Google twojego cateringu na taką frazę, jaką będziesz chciał, np. Catering Dietetyczny + miasto, Dieta Pudełkowa + miasto.

Miejsce na Twoją reklamę!

Skontaktuj się z nami i umieść tutaj swój catering!

Social Media